توسعه فردی

معرفی مهارت های سرگرم کننده برای یادگیری

یادگیری مهارت علاوه بر کسب درآمد و ارتقا شغلی باعث سرگرم شدن نیز می شود. در ادامه مطلب تعدادی مهارت سرگرم کننده را برایتان معرفی خواهیم کرد.

1) برنامه ریزی بهتر را تمرین کنید

برنامه ریزی مهارتی است که انواع مهارت های دیگر را به هم پیوند می دهد. وقتی در برنامه ریزی بهتر می شوید، در…خوب…همه چیز بهتر می شوید.

چیزهای ساده ای مانند داشتن یک دستور کار، ابزارهای مختلف برنامه ریزی آنلاین، ساخت تابلوی چشم انداز و موارد دیگر وجود دارد، اما تکنیک ها و طرز فکرهایی نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا در زندگی خود برنامه ریزی مداوم تری داشته باشید.

2) یک بانوج درست کنید

با زندگی در برزیل در سال گذشته می توانم به شما بگویم که بانوج یکی از بزرگترین اختراعات تمام دوران است.

به هر کسی که آنها را اختراع کرده است باید مقدار زیادی کلوچه داده شود.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک بانوج درست کنید، می توانید این کار را انجام دهید، و تعدادی سبک و مواد مختلف برای انتخاب وجود دارد.

3) سرمایه گذاری را یاد بگیرید

این مهارت را امتحان نکنید مگر اینکه مقداری پول اضافی برای از دست دادن دارید.

اما در واقع: سرمایه گذاری مخاطره آمیز است!

با این حال، اگر می خواهید راه خود را در بازارها یاد بگیرید، منابع رایگان بسیار خوبی در آنجا وجود دارد.

برای یادگیری سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری در فرش، ابتدا باید بازار فرش‌های سنتی و مدرن را بشناسید. فرش‌ها علاوه بر جنبه‌ی زیبایی‌شناختی، می‌توانند به عنوان یک دارایی ارزشمند و سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز استفاده شوند. برای شروع، مطالعه در مورد انواع فرش‌ها، مناطق تولید، و تکنیک‌های بافت مهم است. همچنین، آگاهی از معیارهای تعیین‌کننده ارزش فرش مانند سن، کیفیت، و تاریخچه تولید می‌تواند به شما در انتخاب فرش‌های مناسب کمک کند. حال این سوال پیش می آید که از کجا فرش بخریم؟ برای خرید فرش، می‌توانید به بازارهای سنتی فرش، نمایشگاه‌های تخصصی، و فروشندگان معتبر مراجعه کنید. همچنین، بررسی نظرات مشتریان و اطمینان از اصالت فرش‌ها از دیگر نکات مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

4) آب میوه تولید کنید

درست کردن آب میوه یک فعالیت سالم و سرگرم کننده است که منجر به انواع خلاقیت های خوشمزه می شود.

آب آناناس، آب انبه، آب پرتقال، آب هندوانه؟ اینجا فقط یک دنیا آب میوه است.

آبمیوه گیری همچنین می تواند کلید یک رژیم غذایی شگفت انگیز و موثر باشد.

5) عادت های سالم را برای طول عمر انتخاب کنید

داشتن چند روز خوب لذت بخش است، اما داشتن یک زندگی با عادات سالم می تواند سال ها به طول عمر شما بیافزاید و زمانی را که برای توپ آبی کوچک ما دارید شگفت انگیزتر کند.

انتخاب عادات سالم برای طول عمر فقط مربوط به ورزش، رژیم غذایی سالم و تنفس خوب نیست.

همچنین در مورد شفا و داشتن آن احساسات و تجربیات دشواری است که ما را در زندگی به چالش می کشند و بهینه سازی سلامت روانی و عاطفی ما.

این را خودشکوفایی بنامیم.

6) با دین و معنویت آشنا شوید

دین و معنویت را می توان کمتر به عنوان مهارت و بیشتر به عنوان علایق یا عقاید در نظر گرفت، اما با یادگیری در مورد آنها مهارت های قابل انتقال در ارتباط با مردم از سراسر جهان را توسعه خواهید داد.

شاید بخواهید یاد بگیرید که وداها را بخوانید، مراقبه کنید، تسبیح بخوانید یا نماز را به درستی انجام دهید.

حتی اگر می‌خواهید با مردم جمهوری چک که یکی از ملحدترین کشورهای جهان است ارتباط برقرار کنید، حتی می‌توانید بی‌خدایی را مطالعه کنید.

و به همین ترتیب، و غیره.

مطالعه دین و معنویت به شما مهارت های بین فردی قوی می دهد و انواع منابع آنلاین عالی مانند این منبع از edX برای شروع وجود دارد.

7) املای خود را بهبود بخشید

املا مهارت بسیار خوبی است که باید داشته باشید و به شما در هر زمینه ای از زندگیتان کمک می کند، از ایمیل گرفته تا کمک به فرزندانتان در انجام تکالیف مدرسه یا نوشتن یادداشت هایی برای شخصی که املای درستی دارند.

املا به راحتی با صرف کمی زمان در روز بهبود می یابد.

8) کاشی کاری را امتحان کنید

کاشی کاری کاری است که من در گذشته در حین کار در ساخت و ساز انجام داده ام و این یک فعالیت واقعا رضایت بخش و از نظر زیبایی شناسی است.

با انتخاب طرح، رنگ، شکل و اندازه کاشی خود شروع کنید و سپس وارد فاز پروژه شوید، می‌توانید هر چیزی را از یک طبقه کامل تا یک قسمت کوچک پیشخوان تکمیل کنید.

یادگیری راه خود در اطراف یک برش کاشی (که می توانید آن را اجاره کنید) نیز مهارت دیگری است که در طول مسیر و همچنین استفاده از ملات به دست خواهید آورد.

9) درجات بالا بروید

کوهنوردی یکی از آن چیزهایی است که چند نفر از دوستانم به آن علاقه زیادی دارند.

من فقط یک بار یک باشگاه کوهنوردی سرپوشیده را امتحان کردم، اما قطعاً واقعا چالش برانگیز و لذت بخش بود، و رسیدن به اوج با موفقیت یک عجله بود.

توصیه می‌کنم از یک باشگاه کوهنوردی یا صعودهای آسان در فضای باز شروع کنید و از آنجا بروید. و همیشه باید با یک شریک و یک وسیله ارتباطی در صورت بروز مشکل صعود کنید.

10) تبدیل به یک توپ انداز بزرگ شوید

به نظر می رسد بولینگ یکی از آن چیزهای سرگرم کننده ای است که حالا و بعد در جشن های تولد بزرگ می شوید و کفش های بد بو می پوشید.

اما می تواند یک مهارت واقعی نیز باشد.

اگر می‌خواهید ضربات بیشتری نسبت به مارک مک‌گوایر بزنید، می‌توانید توپ قدیمی را صاف کنید و به کوچه محلی خود بروید.

11) بوکس را یاد بگیرید

من در دانشگاه دروس کیک بوکسینگ و بوکس را خواندم و این یکی از بهترین کارهایی بود که انجام دادم.

علاوه بر این که یک تمرین درجه یک بودم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم، دوستان جدیدی پیدا کردم و مهارت جدیدی را برای اینکه مایک تایسون را عصبانی کنم، یاد گرفتم.

یادگیری بوکس نیاز به فداکاری دارد اما بسیار سرگرم کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا