فرهنگی و هنری

بهترین فیلم های جدید برای تماشای استریم در مارس 2022

زمان شما با ارزش است و گزینه های شما بی پایان هستند. خبر خوب: ما همه آن را تماشا می کنیم تا شما مجبور نباشید. Polygon’s What to Watch بهترین، خنده‌دارترین، ترسناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین فیلم‌ها، تلویزیون و هر چیز دیگری را برجسته می‌کند. اسکرول را متوقف کنید، شروع به تماشا کنید!

با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از بهترین فیلم‌های تازه پخش شده در ماه مارس را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید چه چیزی را در این ماه تماشا کنید. ما همچنین لیست کاملی از همه چیزهایی داریم که در ماه مارس به نتفلیکس و دیزنی پلاس می آیند، البته اگر شما از این موضوع لذت میبرید…!

ببخشید که مزاحم شدم

فیلم “Sorry to Bother You” به کارگردانی Boots Riley در سال 2018، داستان کاسیوس گرین (با بازی Lakeith Stanfield)، یک بازاریاب تلفنی از اوکلند را روایت می‌کند که از شغل خسته شده است. او محصولات را از طریق تلفن به مشتریان اغلب سفیدپوست عرضه می‌کند. کاسیوس وقتی متوجه می‌شود می‌تواند از “صدای سفید” خود استفاده کند تا موفقیت پیدا کند، به سرعت تغییراتی در زندگی او رخ می‌دهد که در ابتدا بهترین نتیجه‌ها را به او می‌دهد.

این فیلم پر از طنز، بی‌پروا و بدون پرده‌ای است، اما همچنان دارای یک فرهنگ و پیام سیاسی عمیق است. “Sorry to Bother You” یک تجربه فیلمنامه‌نویسی است که با پیچ‌وتاب‌های خود، شما را به چالش می‌کشد و شما را وادار می‌کند که به آن فکر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

سربازان کشتی فضایی

اقتباسی طنز از رمان ۱۹۵۹ رابرت ای. هاینلاین به همین نام، فیلم علمی تخیلی پل ورهوون در سال ۱۹۹۷ سربازان ستاره‌نشین در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد، جایی که فدراسیون، یک سازمان نظامی فاشیست که بر زمین از طریق سیستمی سراسر سیاره حکومت می‌کند. سربازی اجباری، جنگی تمام عیار را علیه نژاد وحشتناکی از حشرات غول پیکر بیگانه برمی انگیزد. اگرچه این فیلم در اولین اکران مورد تمسخر قرار گرفت، اما از آن زمان در دهه‌های بعد مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت تا جایی که اکنون به عنوان یکی از بهترین و فهیم‌ترین فیلم‌های علمی-تخیلی دوران خود شناخته می‌شود.

بي وقفه

آخرین فیلم از تونی اسکات، “Unstoppable”، یکی از بهترین آثار او به حساب می‌آید. این فیلم یک ترکیب جذاب از درام طبقه کارگرانه با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و عمق احساسات دارد. در نقش اصلی، دنزل واشنگتن به تصویر فرانک بارنز، مهندس خبره‌ی راه‌آهن می‌پردازد که باید ویل کولسون (با بازی کریس پاین)، یک راهنمای جوان تازه‌کار را تربیت کند.

وقتی یک قطار بی‌کنترل شهر پنسیلوانیا را تهدید می‌کند، این دو مجبورند با همکاری و تلاش‌های مشترک، از وقوع فاجعه جلوگیری کنند، حتی با وجود شرایطی که برای آن‌ها مواجه است.

دنزل واشنگتن و کریس پاین در این فیلم بازی پیچیده و عمیقی ارائه می‌دهند. کریس پاین در نقش یک جوان کارگر که در تضاد با گروه مسن واشنگتن قرار دارد، نمایانگر طبقه‌ی جوان‌تر از کارگران است که به طور ناخودآگاه باعث می‌شود این دو گروه به هم برخورد کنند.

“Unstoppable” با استناد به یک داستان واقعی، یک فیلم هیجان‌انگیز و پر از احساس است که در 98 دقیقه زمان ارائه شده است.

داستان سمت غربی

اقتباس استیون اسپیلبرگ از موزیکال معروف “West Side Story” یک تجربه فوق‌العاده است. این فیلم با رنگ‌ها و انرژی زنده‌ی خود، احترام خاصی به نسخه اصلی می‌گذارد و همچنین توانسته است شخصیت‌های خود را به شکل منحصر به فردی نشان دهد. در این فیلم، ریچل زگلر در نقش ماریا و آریانا دبوز در نقش آنیتا بسیار بازی می‌کنند و دبوز حتی برای این نقش، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

این فیلم در هفت گونه جایزه اسکار نامزد شده است، شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، طراحی تولید و طراحی صحنه و لباس. انسل الگورت در هر حضور روی صحنه بسیار جذاب عمل می‌کند، اما تونی در این نسخه، همچنان جذاب‌تر از همه شخصیت‌ها است. “New West Side Story” از ابتدا تا انتها یک تجربه لذت‌بخش است.

خشم انسان

آخرین همکاری بین گای ریچی و جیسون استاتهام فیلمی پر از هیجان و ماجراجویی است. در این فیلم، اچ (استاتهام)، یک نگهبان امنیتی تازه‌کار در یک شرکت حمل و نقل پول نقد در لس آنجلس، با استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه و خشونتی موثر، همکاران خود را به طرز غافلگیرکننده‌ای مغشوش می‌کند.

در حالی که توجه همه به اچ جلب می‌شود، ما به دنبال دلایل عمیق واقعی او برای ورود به این دنیای پرخطر می‌گردیم. با حضور بازیگران همچون هولت مک‌کالانی، جفری دونووان، جاش هارتنت با شخصیت «Boy Sweat» و اسکات ایستوود، “خشم انسان” یک سفر دو ساعته پر از هیجان و تنش است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا